3423
АЛЕКСИЋ, Стефан
Oportunities for branding of montenegrin
history elements / Stefan Aleksić. - Bibliografija: str. 212. - Apstrakt.
U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne
Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo
ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN
978-9940-9333-1-9. - Str. 206-212.
658.8:94(497.16)
COBISS.CG-ID
34117136
3424
БОКИЋ, Милена
Značaj marketinga u unaprjeđenju imidža
države i njenom pozicioniranju : primjeri iz prakse / Milena Bokić. -
Bibliografija: str. 83. - Apstrakt.
U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne
Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo
ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN
978-9940-9333-1-9. - Str. 80-83.
658.8
COBISS.CG-ID
7486989
3425
БОКИЋ, Милена
Importance of marketing in improving the
image of the country and its positioning - examples from practice / Milena
Bokić. - Bibliografija: str. 191. - Apstrakt.
U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne
Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo
ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN
978-9940-9333-1-9. - Str. 187-191.
658.8
COBISS.CG-ID
34116112
3426
ВАХТЕЛ, Сандра
Dizajn za svakoga / Sandra Vahtel.
U: Prostor. - ISSN 1800-6124. - Br. 39 (oktobar-novembar, 2016),
str. 112-116.
658.512.2(485)
COBISS.CG-ID
32566032
3427
ДИДАНОВИЋ, Снежана
Završeno više od 300 kilometara
kanalizacione mreže : razgovor s povodom: Mr Snežana Didanović iz
Direktorata za upravljanje otpadom i komunalni razvoj MORT-u /
[razgovarala] N. Kovačević.
U: Побједа. - ISSN 0350-4379. - God. 74, br. 18665 (11. decembar
2017), str. 10.
658.1(047.53)
COBISS.CG-ID
35001872
3428
KISELEVA, Olga V.
Investment in entrepreneurship :
evidence from Russia / Olga V. Kiseleva, and Iuliia S. Pinkovetskaia. -
Tabele. - Način dostupa (URL):
http://www.mnje.com/sites/mnje.com/files/53-63_kiseleva_and_pinkovetskaja_rrr_0.pdf. - Bibliografija: str. 62-63. - Abstract.
U: Montenegrin Journal of Economics. - ISSN 1800-5845. - Vol. 12,
no. 4 (2016), str. 53-63.
doi: 10.14254/1800-5845/2016.12-4.5
658.1(470)
COBISS.CG-ID
7550221
3429
КОВАЧЕВИЋ, Нада
Viza za ino tržište : standardizovani
kvalitet kao uslov EU za izvoz proizvoda i usluga / N. K.
У: Побједа. - ISSN 0350-4379. - God. 74, br. 18650 (26. novembar
2017), str. 10.
658.62:061.1 ЕУ(497.16)
COBISS.CG-ID
35086608
3430
МЕЛОВИЋ, Бобан, 1980-
Country branding - marketing pristup
kroz prizmu inostranih i iskustava Crne Gore / Boban Melović. -
Bibliografija: str. 35-36. - Apstrakt.
U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne
Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo
ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN
978-9940-9333-1-9. - Str. 30-36.
658.8:338.48(497.16)
COBISS.CG-ID
7484941
3431
NIKOLIĆ, Ratko
Unapređenje kvaliteta poslovanja :
rješenje za pametno poslovanje = Improvement of the quality of business :
smart business solutions / Ratko Nikolić. - Dostupno i na:
http://ubcg.info/wp-content/uploads/2017/04/BANKAR_Broj37_2017-04_WEB.pdf. - Dostupno i na:
http://ubcg.info/publikacije/.
U: Bankar. - ISSN 1800-7465. - god. 10, br. 37 (2017), str. 56-61.
658
COBISS.CG-ID
514300129
3432
НОВЧИЋ, Бранка
The Importance of research in national
brand creation - example of Serbia / Branka Novčić. - Bibliografija: str.
163. - Apstrakt.
U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne
Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo
ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN
978-9940-9333-1-9. - Str. 157-163.
658.8:003.65(497.11)
COBISS.CG-ID
34114832
3433
ПОМПЕ, Андреј
Biser slovenačkog turizma je dobio
jedinstveni identitet / Andrej Pompe. - Bibliografija: str. 49. -
Apstrakt.
U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne
Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo
ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN
978-9940-9333-1-9. - Str. 43-49.
658.8:338.48(497.4)
COBISS.CG-ID
7485453
3434
ПОПОВИЋ, Срђан
Vino među najznačajnijim izvoznim
proizvodima : kompanija Plantaže se predstavila na Internacionalnom salonu
vina "Monte vino" u Podgorici / S. P.
У: Побједа. - ISSN 0350-4379. - God. 73, br. 18404 (20. mart 2017),
str. 17.
658.1:634.1(497.16)
COBISS.CG-ID
33123088
3435
PRIMENA aditivne proizvodne tehnologije za kompozitne prototipove
elemenata građevinske stolarije unapređene sa aspekta energetske
efikasnosti
/ N. Grujović ...[et al.]. - Graf. prikazi. - Bibliografija: str. 294. -
Rezime.
U: Zbornik radova / XIII Međunarodna konferencija "Održavanje i
proizvodni inženjering" KODIP / 13th International Conference "Maintenance
and Production Engineering" KODIP - 2015, Budva, 24.-27.06.2015. -
Podgorica : Inženjerska akademija Crne Gore : Inženjerska komora Crne
Gore, 2015. - ISBN 978-9940-669-01-0. - Str. 289-295.
658.52:004
COBISS.CG-ID
33879312
3436
РАБРЕНОВИЋ, Јово, 1971-
Development of Montenegro's national
brand - research / Jovo Rabrenović. - Bibliografija: str. 122. - Apstrakt.
U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne
Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo
ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN
978-9940-9333-1-9. - Str. 115-122.
658.8:003.65(497.16)
COBISS.CG-ID
34113296
3437
РАБРЕНОВИЋ, Јово, 1971-
Razvoj nacionalnog brenda Crne Gore :
istraživanje / Jovo Rabrenović. - Bibliografija; str. 16. - Apstrakt.
U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne
Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo
ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN
978-9940-9333-1-9. - Str. 9-16.
658.8:003.65(497.16)
COBISS.CG-ID
7482381
3438
RUDIENE, Elze
Evaluation of the impact upon consumer
attitudes of the format and the assortment in retail internationalisation
process / Elze Rudiene, Irena Macerinskiene and Jogaila Macerinskas. -
Način dostupa (URL):
http://www.mnje.com/sites/mnje.com/files/7-18_-_rudiena_et_al_0.pdf. - Bibliografija: str. 17-18. - Abstract.
U: Montenegrin Journal of Economics. - ISSN 1800-5845. - Vol. 12,
no. 4 (2016), str. 7-18.
doi: 10.14254/1800-5845/2016.12-4.1
658.89
COBISS.CG-ID
7549197
3439
STREIMIKIENE, Dalia
Company's value creation via customer
satisfaction and environmental sustainability influence / Dalia
Streimikiene, Aida Navikaite and Vytis Varanavicius. - Način dostupa
(URL):
http://www.mnje.com/sites/mnje.com/files/19-28_-_dalia_et_al_0.pdf. - Bibliografija: str. 27-28. - Abstract.
U: Montenegrin Journal of Economics. - ISSN 1800-5845. - Vol. 12,
no. 4 (2016), str. 19-28.
doi: 10.14254/1800-5845/2016.12-4.2
658.89
COBISS.CG-ID
7549453
3440
TAMULIENE, Vilma
Ecologically-conscious consumer
purchases in Lithuania / Vilma Tamuliene, Egle Kazlauskiene and Lina
Pileliene. - Tabele, grafikoni. - Način dostupa (URL):
http://www.mnje.com/sites/mnje.com/files/87-96_-_tamuliene_kazlauskiene_and_pileliene_0.pdf. - Bibliografija: str. 95-96. - Abstract.
U: Montenegrin Journal of Economics. - ISSN 1800-5845. - Vol. 12,
no. 4 (2016), str. 87-96.
doi: 10.14254/1800-5845/2016.12-4.8
658.6/.9:504(474.5)
COBISS.CG-ID
7550989
3441
ФИЛИПОВИЋ, Љиљана
Goods and services as an element of
nation branding / Ljiljana Filipović. - Bibliografija: str. 205. -
Apstrakt.
U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne
Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo
ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN
978-9940-9333-1-9. - Str. 198-205.
658.8:003.65(497.16)
COBISS.CG-ID
34116880
3442
ФИЛИПОВИЋ, Љиљана
Proizvodi i usluge kao element
nacionalnog brendiranja / Ljiljana Filipović. - Bibliografija: str. 97. -
Apstrakt.
U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne
Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo
ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN
978-9940-9333-1-9. - Str. 90-97.
658.8:003.65(497.16)
COBISS.CG-ID
7487501
3443
ЧВОРОВИЋ, Марија
Aviokompanije - promoteri nacionalnog
brenda / Marija Čvorović. - Bibliografija: str. 22-23. - Apstrakt.
U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne
Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo
ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN
978-9940-9333-1-9. - Str. 17-23.
658.8:003.65(497.16)
COBISS.CG-ID
7483405
3444
ШТРАВС Подлогар, Ева
Development and implementation of the "I
Feel Slovenia" brand / Eva Štravs Podlogar. - Bibliografija: str. 186. -
Apstrakt.
U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne
Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo
ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN
978-9940-9333-1-9. - Str. 181-186.
658.8:338.48(497.4)
COBISS.CG-ID
34115856
3445
ШТРАВС Подлогар, Ева
Razvoj i implementacija brenda "I feel
Slovenia" / Eva Štravs Podlogar. - Bibliografija: str. 79. - Apstrakt.
U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne
Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo
ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN
978-9940-9333-1-9. - Str. 74-79.
658.8:338.48(497.4)
COBISS.CG-ID
7486733
3447
КРСТАЈИЋ-Радоман, Маја
Durmitor me najbolje opisuje : mjesta
koja meni znače: Maja Krstajić-Radoman, rukovodilac PR-marketing sektora
Čelebić kompanije / razgovarala Sanja Golubović.
U: Caffe Montenegro. - ISSN 1800-5748. - Br. 30 (decembar, 2016),
str. 60-66.
659.1(047.53)
COBISS.CG-ID
33111056
3448
РУТОВИЋ, Жељко
Aktivno i pasivno / Željko Rutović.
U: Socio-ekonomski eseji. - ISSN 2536-5460. - God. 2, br. 1/2
(2016), str. 67-68.
659.2:316
COBISS.CG-ID
7583245