претходна
наредна
3421
ШЋЕКИЋ, Раде
        Usaglašavanje potraživanja i obaveza / Rade Šćekić.

U: RRF magazin. - ISSN 1800-718X. - God. 10, br. 4 (2016), str. 68-73.

657.375.1

COBISS.CG-ID 32412432


658 ЕКОНОМИКА И ОРГАНИЗАЦИЈА ПРЕДУЗЕЋА


3422
АЛЕКСИЋ, Стефан
        Mogućnosti brendiranja elemenata crnogorske istorije / Stefan Aleksić. - Bibliografija: str. 103-104. - Apstrakt.

U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN 978-9940-9333-1-9. - Str. 98-104.

658.8:94(497.16)

COBISS.CG-ID 7487757

3423
АЛЕКСИЋ, Стефан
        Oportunities for branding of montenegrin history elements / Stefan Aleksić. - Bibliografija: str. 212. - Apstrakt.

U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN 978-9940-9333-1-9. - Str. 206-212.

658.8:94(497.16)

COBISS.CG-ID 34117136

3424
БОКИЋ, Милена
        Značaj marketinga u unaprjeđenju imidža države i njenom pozicioniranju : primjeri iz prakse / Milena Bokić. - Bibliografija: str. 83. - Apstrakt.

U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN 978-9940-9333-1-9. - Str. 80-83.

658.8

COBISS.CG-ID 7486989

3425
БОКИЋ, Милена
        Importance of marketing in improving the image of the country and its positioning - examples from practice / Milena Bokić. - Bibliografija: str. 191. - Apstrakt.

U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN 978-9940-9333-1-9. - Str. 187-191.

658.8

COBISS.CG-ID 34116112

3426
ВАХТЕЛ, Сандра
        Dizajn za svakoga / Sandra Vahtel.

U: Prostor. - ISSN 1800-6124. - Br. 39 (oktobar-novembar, 2016), str. 112-116.

658.512.2(485)

COBISS.CG-ID 32566032

3427
ДИДАНОВИЋ, Снежана
        Završeno više od 300 kilometara kanalizacione mreže : razgovor s povodom: Mr Snežana Didanović iz Direktorata za upravljanje otpadom i komunalni razvoj MORT-u / [razgovarala] N. Kovačević.

U: Побједа. - ISSN 0350-4379. - God. 74, br. 18665 (11. decembar 2017), str. 10.

658.1(047.53)

COBISS.CG-ID 35001872

3428
KISELEVA, Olga V.
        Investment in entrepreneurship : evidence from Russia / Olga V. Kiseleva, and Iuliia S. Pinkovetskaia. - Tabele. - Način dostupa (URL): http://www.mnje.com/sites/mnje.com/files/53-63_kiseleva_and_pinkovetskaja_rrr_0.pdf. - Bibliografija: str. 62-63. - Abstract.

U: Montenegrin Journal of Economics. - ISSN 1800-5845. - Vol. 12, no. 4 (2016), str. 53-63.

doi: 10.14254/1800-5845/2016.12-4.5

658.1(470)

COBISS.CG-ID 7550221

3429
КОВАЧЕВИЋ, Нада
        Viza za ino tržište : standardizovani kvalitet kao uslov EU za izvoz proizvoda i usluga / N. K.

У: Побједа. - ISSN 0350-4379. - God. 74, br. 18650 (26. novembar 2017), str. 10.

658.62:061.1 ЕУ(497.16)

COBISS.CG-ID 35086608

3430
МЕЛОВИЋ, Бобан, 1980-
        Country branding - marketing pristup kroz prizmu inostranih i iskustava Crne Gore / Boban Melović. - Bibliografija: str. 35-36. - Apstrakt.

U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN 978-9940-9333-1-9. - Str. 30-36.

658.8:338.48(497.16)

COBISS.CG-ID 7484941

3431
NIKOLIĆ, Ratko
        Unapređenje kvaliteta poslovanja : rješenje za pametno poslovanje = Improvement of the quality of business : smart business solutions / Ratko Nikolić. - Dostupno i na: http://ubcg.info/wp-content/uploads/2017/04/BANKAR_Broj37_2017-04_WEB.pdf. - Dostupno i na: http://ubcg.info/publikacije/.

U: Bankar. - ISSN 1800-7465. - god. 10, br. 37 (2017), str. 56-61.

658

COBISS.CG-ID 514300129

3432
НОВЧИЋ, Бранка
        The Importance of research in national brand creation - example of Serbia / Branka Novčić. - Bibliografija: str. 163. - Apstrakt.

U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN 978-9940-9333-1-9. - Str. 157-163.

658.8:003.65(497.11)

COBISS.CG-ID 34114832

3433
ПОМПЕ, Андреј
        Biser slovenačkog turizma je dobio jedinstveni identitet / Andrej Pompe. - Bibliografija: str. 49. - Apstrakt.

U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN 978-9940-9333-1-9. - Str. 43-49.

658.8:338.48(497.4)

COBISS.CG-ID 7485453

3434
ПОПОВИЋ, Срђан
        Vino među najznačajnijim izvoznim proizvodima : kompanija Plantaže se predstavila na Internacionalnom salonu vina "Monte vino" u Podgorici / S. P.

У: Побједа. - ISSN 0350-4379. - God. 73, br. 18404 (20. mart 2017), str. 17.

658.1:634.1(497.16)

COBISS.CG-ID 33123088

3435
        PRIMENA aditivne proizvodne tehnologije za kompozitne prototipove elemenata građevinske stolarije unapređene sa aspekta energetske efikasnosti / N. Grujović ...[et al.]. - Graf. prikazi. - Bibliografija: str. 294. - Rezime.

U: Zbornik radova / XIII Međunarodna konferencija "Održavanje i proizvodni inženjering" KODIP / 13th International Conference "Maintenance and Production Engineering" KODIP - 2015, Budva, 24.-27.06.2015. - Podgorica : Inženjerska akademija Crne Gore : Inženjerska komora Crne Gore, 2015. - ISBN 978-9940-669-01-0. - Str. 289-295.

658.52:004

COBISS.CG-ID 33879312

3436
РАБРЕНОВИЋ, Јово, 1971-
        Development of Montenegro's national brand - research / Jovo Rabrenović. - Bibliografija: str. 122. - Apstrakt.

U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN 978-9940-9333-1-9. - Str. 115-122.

658.8:003.65(497.16)

COBISS.CG-ID 34113296

3437
РАБРЕНОВИЋ, Јово, 1971-
        Razvoj nacionalnog brenda Crne Gore : istraživanje / Jovo Rabrenović. - Bibliografija; str. 16. - Apstrakt.

U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN 978-9940-9333-1-9. - Str. 9-16.

658.8:003.65(497.16)

COBISS.CG-ID 7482381

3438
RUDIENE, Elze
        Evaluation of the impact upon consumer attitudes of the format and the assortment in retail internationalisation process / Elze Rudiene, Irena Macerinskiene and Jogaila Macerinskas. - Način dostupa (URL): http://www.mnje.com/sites/mnje.com/files/7-18_-_rudiena_et_al_0.pdf. - Bibliografija: str. 17-18. - Abstract.

U: Montenegrin Journal of Economics. - ISSN 1800-5845. - Vol. 12, no. 4 (2016), str. 7-18.

doi: 10.14254/1800-5845/2016.12-4.1

658.89

COBISS.CG-ID 7549197

3439
STREIMIKIENE, Dalia
        Company's value creation via customer satisfaction and environmental sustainability influence / Dalia Streimikiene, Aida Navikaite and Vytis Varanavicius. - Način dostupa (URL): http://www.mnje.com/sites/mnje.com/files/19-28_-_dalia_et_al_0.pdf. - Bibliografija: str. 27-28. - Abstract.

U: Montenegrin Journal of Economics. - ISSN 1800-5845. - Vol. 12, no. 4 (2016), str. 19-28.

doi: 10.14254/1800-5845/2016.12-4.2

658.89

COBISS.CG-ID 7549453

3440
TAMULIENE, Vilma
        Ecologically-conscious consumer purchases in Lithuania / Vilma Tamuliene, Egle Kazlauskiene and Lina Pileliene. - Tabele, grafikoni. - Način dostupa (URL): http://www.mnje.com/sites/mnje.com/files/87-96_-_tamuliene_kazlauskiene_and_pileliene_0.pdf. - Bibliografija: str. 95-96. - Abstract.

U: Montenegrin Journal of Economics. - ISSN 1800-5845. - Vol. 12, no. 4 (2016), str. 87-96.

doi: 10.14254/1800-5845/2016.12-4.8

658.6/.9:504(474.5)

COBISS.CG-ID 7550989

3441
ФИЛИПОВИЋ, Љиљана
        Goods and services as an element of nation branding / Ljiljana Filipović. - Bibliografija: str. 205. - Apstrakt.

U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN 978-9940-9333-1-9. - Str. 198-205.

658.8:003.65(497.16)

COBISS.CG-ID 34116880

3442
ФИЛИПОВИЋ, Љиљана
        Proizvodi i usluge kao element nacionalnog brendiranja / Ljiljana Filipović. - Bibliografija: str. 97. - Apstrakt.

U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN 978-9940-9333-1-9. - Str. 90-97.

658.8:003.65(497.16)

COBISS.CG-ID 7487501

3443
ЧВОРОВИЋ, Марија
        Aviokompanije - promoteri nacionalnog brenda / Marija Čvorović. - Bibliografija: str. 22-23. - Apstrakt.

U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN 978-9940-9333-1-9. - Str. 17-23.

658.8:003.65(497.16)

COBISS.CG-ID 7483405

3444
ШТРАВС Подлогар, Ева
        Development and implementation of the "I Feel Slovenia" brand / Eva Štravs Podlogar. - Bibliografija: str. 186. - Apstrakt.

U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN 978-9940-9333-1-9. - Str. 181-186.

658.8:338.48(497.4)

COBISS.CG-ID 34115856

3445
ШТРАВС Подлогар, Ева
        Razvoj i implementacija brenda "I feel Slovenia" / Eva Štravs Podlogar. - Bibliografija: str. 79. - Apstrakt.

U: Konferencija "Iskustva i izazovi u procesu brendiranja Crne Gore", [23-25. februar 2016. godine, Kolašin] / [organizator Ministarstvo ekonomije Crne Gore]. - Podgorica : Ministarstvo ekonomije, 2016. - ISBN 978-9940-9333-1-9. - Str. 74-79.

658.8:338.48(497.4)

COBISS.CG-ID 7486733


659 РЕКЛАМА. ОГЛАШАВАЊЕ. ОДНОСИ СА ЈАВНОШЋУ


3446
ЈАНКОВИЋ, Марија
        Etički aspekt oglašivačkih sadržaja = Ethical aspects of advertising contents / Marija Janković, Nataša Jagodić, Radmila Janičić. - Bibliografija: str.283-284. - Abstract.

U: Medijski dijalozi. - ISSN 1800-7074. - God. 9, br. 25 (2016), str. 273-284.

659.1:17

COBISS.CG-ID 32945168

3447
КРСТАЈИЋ-Радоман, Маја
        Durmitor me najbolje opisuje : mjesta koja meni znače: Maja Krstajić-Radoman, rukovodilac PR-marketing sektora Čelebić kompanije / razgovarala Sanja Golubović.

U: Caffe Montenegro. - ISSN 1800-5748. - Br. 30 (decembar, 2016), str. 60-66.

659.1(047.53)

COBISS.CG-ID 33111056

3448
РУТОВИЋ, Жељко
        Aktivno i pasivno / Željko Rutović.

U: Socio-ekonomski eseji. - ISSN 2536-5460. - God. 2, br. 1/2 (2016), str. 67-68.

659.2:316

COBISS.CG-ID 7583245


66 ХЕМИЈСКА ТЕХНОЛОГИЈА. ХЕМИЈСКЕ И СРОДНЕ ИНДУСТРИЈЕ


3449
ПОПОВИЋ, Срђан
        Vlada tvrdi da nema rasta cijena, prodavci najavljuju poskupljenje : u Ministarstvo poljoprivrede smatraju da je odluka o zabrani izvoza stabilizovala tržište ogrijevnog drveta / Srđan Popović.

У: Побједа. - ISSN 0350-4379. - God. 73, br. 18573 (10. septembar 2017), str. 4-5.

662.63:338.5(497.16)

COBISS.CG-ID 34387216


663 ИНДУСТРИЈСКА МИКРОБИОЛОГИЈА. ИНДУСТРИЈСКА МИКОЛОГИЈА. ИНДУСТРИЈА ВРЕЊА


3450
АЛЕКСАНДРОВИЋ, Божидар
        Uvijek korak ispred : intervju: Božidar Aleksandrović, vlasnik Vinarije Aleksandrović / razgovarala Sanja Golubović.

U: Caffe Montenegro. - ISSN 1800-5748. - Br. 136 (jun, 2017), str. 40-43.

663.21(047.53)

COBISS.CG-ID 33647632

претходна
наредна